נשיא כבוד חדש לוועד הפראלימפי הישראלי אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

הוועד הפראלימפי הישראלי, הודיע היום על מינויו של אנדרו דנוס (34), מבעלי  ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ,  כנשיא הכבוד של  הוועד הפראלימפי הישראלי . דנוס ילווה את המשלחת הפראלימפית בכל האירועים והתחרויות מעתה ועד משחקי  טוקיו 2020.

בחירתו של דנוס , היא על רקע התמיכה  ארוכת שנים של משפחת מנדי/ דנוס האוסטרלית, בעלי  קבוצת ג'יימס ריצ'רדסון, בספורט היהודי והישראלי, וכהמשך למעורבותו של אנדרו דנוס  (נכדו של מייסד החברה דיוויד מנדי) , בספורט הפראלימפי בישראל.

ג'יימס ריצ'רדסון תומכת במספר קבוצות ספורט שונות , הן בישראל והן באוסטרליה , בדגש על ספורטאים בעלי מוגבלויות. ג'יימס ריצ'רדסון היא נותנת החסות המרכזית לאליפות ישראל הפתוחה   בטניס בכיסאות גלגלים, דנוס שימש כגורם מרכזי בהצלחת תחרות גביע העולם בטניס בכיסאות גלגלים שהתקיימה בישראל בשנת 2019.

דנוס הוא גם חבר במועצה המייעצת  של עמותת "שלווה"  ודירקטור בלשכת המסחר ישראל אוסטרליה.

לדברי אנדרו דנוס: " כדור שלישי למשפחה התורמת רבות לספורט הישראלי והיהודי,  זהו כבוד גדול עבורי להיבחר לנשיא הכבוד של  הוועד הפראלימפי . הצפייה בספורטאים המדהימים מתחרים בענפי הספורט המגוונים, היא אינה רק סיפור של השראה ותשוקה, אלא הזדמנות לצפות  במופעי ספורט ברמה בינלאומית גבוהה . אני מאחל לכל הספורטאים הצלחה רבה ומצפה לראות את האתלטים הישראלים, חוזרים עם מדליות הביתה".

יו"ר הוועד הפראלימפי, ד"ר שוקי דקל, אמר: "אנחנו גאים מאוד בנשיא הכבוד הצעיר והנמרץ שלנו ושמחים שילווה אותנו בשנה מאתגרת זו. אנו מכירים את תולדות משפחתך הציונית ומוקירים את תרומתה לספורט היהודי בישראל ובאוסטרליה. אתה ממשיך את דרכם של סבך ואביך ובטוחים שיחד איתך נוביל את הספורטאים שלנו להישגים מרשימים. אני מודה מקרב לב לך ולצוות שלך על הצטרפותכם למשפחה מעוררת ההשראה שלנו."

 ג'יימס ריצ'רדסון, דיוטי פרי, משמשת כותנת החסות המרכזית למשלחת הפראלימפית למשחקי טוקיו 2020.

 המשחקים הפראלימפים יפתחו בטוקיו ב-25 באוגוסט בהשתתפות כ-4450 ספורטאים שיתחרו במשך 10 ימים ב-22 ענפי ספורט. בימים אלה ובמשך החודשים הקרובים יקבע הרכבה של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפים. 18 ספורטאים כבר הבטיחו את מקומם בטוקיו. ההנחה היא כי גודל המשלחת יהיה דומה לגודל המשלחת לריו, ויעמוד על כ-30 ספורטאים. גם הפעם כחצי מהם – נשים.

בתמונה: נשיא הכבוד של הוועד הפראלימפי אנדרו דנוס, עם סגנית אלופת העולם החותרת מורן סמואל, הטניסאי אדם ברדיצ'בסקי והחותר אחיה קליין שאיבד את מאור עיניו במהלך לחימה במנהרות הטרור בצוק איתן.

 

שתפו
הירשמו לניוזלטר שלנו
כתבות נוספות