מאות גולשים שהשתתפו בסקר שנערך באתר ONE בחרו בסלוגן 'שווים זהב’ (65%), כזה שילווה את הספורטאים הפראלימפים לטוקיו 2020. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין אתר ONE, הוועד פראלימפי וה'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל.
24 סטודנטים הגישו את הצעותיהם. התלמידים בקורס קופירייטינג בהנחיית מנהל הקורס עידן בראון הגישו הצעות לסלוגן, ואילו תלמידי קורס הארט-דיירקשן בהנחיית מנהל הקורס דוד אביטל ומרצה בכירה גלית גלבוע, הגישו הצעות לעיצובים גרפיים. כל ההצעות הוצגו בפני הספורטאים הפראלימפים, המאמנים והצוותים המקצועיים והם קבעו את העולים לגמר: 'זהב חוצה גבולות', ו-'שווים זהב', את שניהם הגה בר נחמיאס ועיצבה טניה ז'וצ'נקו.
יו"ר הוועד הפראלימפי שוקי דקל, אמר: "זוהי אכן סיסמה ראויה. הספורטאים שלנו שווים לכל ספורטאי אחר – במאמץ, בנחישות ובתחרותיות והן בתגמול עבור הישגיהם. הם שווים והם שואפים לזהב! כשהם מגיעים לטוקיו הם מכוונים הכי גבוה – למדליית זהב"
השחיינית ענבל פיזרו, מדליסטית פראלימפית, שנפגשה עם הסטודנטים וליוותה את המהלך כולו אמרה: ״שיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם ‘הבצפר’ הביא אותנו לסלוגן שילווה את המשלחת הפראלימפית לטוקיו 2020. הסלוגן מסמל בשתי מילים המון משמעות, וכולי תקווה שהוא יהווה רוח גבית לכל ספורטאי וספורטאי במשלחת למקסם את היכולת שלו ברגע נתון, אליו עבדנו במשך ארבע שנים״.
יוצר הסלוגן נחמיאס אמר: “רציתי שהסלוגן יעביר בצורה פשוטה את הגאווה העצומה שאנחנו, הצופים בבית, מרגישים כלפי אותם ספורטאים וספורטאיות”. המעצבת ז'וצ'נקו הוסיפה: “העיצוב לוקח השראה מפסל אלת הניצחון המוצג בלובר. בעיצוב רציתי להדגיש את השאיפה של הספורטאים של הנבחרת הישראלית לניצחון ולמצוינות”.
מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום ההישראלי, יגאל בראון, אמר: "אני שמח על האפשרות שניתנה לנו לתרגל את הסטודנטים שלנו בחשיבה קריאייטיבית על נושא חשוב ונוגע ללב כמו הספורט הפראלימפי. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לוועד הפראלימפי, לאתר ONE על שיתוף הפעולה המוצלח וכמובן לנבחרת שתייצג את ישראל בטוקיו בברכת זהב לרוב".